0
  • Freestyler

    V DVORANI IN ONLINE

    Freestyler

    FREESTYLER™ je sistem vadbenih programov, kjer »ŠTEJE VSAK GIB«.

    1. FUNKCIONALNA DINAMIKA je prvina in odličnost naprave Freestyler, katere glavni pomen je večosnost gibanja. Varne in učinkovite funkcionalne gibalne strukture ter programi vadbe so strokovno podprti in temeljijo na znanstvenih raziskavah. Sistem vadbe, ki ga ponuja FREESTYLER™, vključuje dovršen set elastičnih cevk z različno težavnostno stopnjo, in tako vadečim omogoča konstantno napredovanje ob hkratni možnosti prilagoditve intenzivnosti vadbe glede na stopnjo pripravljenosti posameznika.
    2. FREESTYLER™ POWER MOVES je celostna vadba, namenjena oblikovanju
    telesa, razvoju moči in stabilnosti. Koreografija je preprosta in ekstremno učinkovita, saj izkleše prav vsak delček telesa.
    3. FREESTYLER™ TOTAL EFFECT je dinamična vadba, ki vključuje kardio trening in vaje za mišice celega telesa.
    4. FREESTYLER™ LATINO CRAZE prepleta glasbo Latinske Amerike s pristnimi latinskoameriškimi plesnimi koraki, povezanimi v koreografijo, ki naredi uro izredno atraktivno.
    5. FREESTYLER™ PILATES je program, ki na svojevrsten način združuje Pilates vaje s prednostmi Freestylerja ter s tem pripomore k boljši, učinkovitejši in varnejši vadbi.
    6. FREESTYLER™ OSTEOREPAIR je nizko intenzivna vadba, kjer z uporabo
    dodatnega upora elastik preprečimo prezgodnji nastanek osteoporoze (osteopenije).

    Trailer -We shape the world together

    Presentation video for gyms

    Complete solution for Fitness clubs

    Understanding the Freestyler

    Personal training with Freestyler

    10 secrets of the Freestyler

  • Pilates in Zdrava Hrbtenica

    V DVORANI IN ONLINE

    Pilates in Zdrava Hrbtenica

    Je edinstven sistem vadbe, ki povezuje vaje za krepitev in gibljivost telesa. Pilates je ‘Body&Mind’ (Telo in duša) tehnika. Bistvo vadbe je krepitev mišic trupa (mišice medeničnega dna, trebušne in hrbtne mišice) oziroma centra naše moči. Ko izvajamo gibanje z nogami in rokami, ohranjamo stabilnost celega telesa s pomočjo mišic trupa . S tem mobiliziramo hrbtenico in izboljšujemo amplitudo gibanja oziroma gibljivost celotnega telesa.

    Kaj vam prinaša redni Pilates trening:
    • močnejšo hrbtno muskulaturo, kar preprečuje pojav bolečin v hrbtenici,
    • bolj pokončno, pravilnejšo in lepšo držo v vsakdanjem življenju,
    • močnejšo trebušno muskulaturo in s tem lepše oblikovano postavo,
    • izboljša se ravnotežje in s tem postane vaše gibanje bolj harmonično, hoja je lepša,
    • poveča se gibljivost telesa,
    • poveča se kontrola gibov, gibanje pri ostalih športnih aktivnostih je natančnejše in s tem se zmanjša možnost za nastanek poškodb,
    • poveča se zavedanje lastnega telesa, ker se pri vajah zelo koncentrirate na delovanje mišic (postanete bolj pozorni na spremembe svojega telesa in tako veliko hitreje opazite opozorilne znake bolečin in bolezni),
    • težave z inkontinenco se zmanjšajo oziroma popolnoma odpravijo,
    • izboljša se prebava,
    • pomaga pri problemih s spanjem in stresom,
    • izboljša se celoten dihalni sistem,
    • redni pilates trening sprošča energetske blokade in napetosti v telesu.

  • WTS

    V DVORANI IN ONLINE

    WTS

    Sistem vadb s prostimi utežmi se imenuje WEIGHT TRAINING SYSTEM® oz. s kratico WTS®.

    Je sistem fitnes vadbe s prostimi utežmi v skupini. Narava vadbe povzroči znatno kurjenje maščob (povišana stopnja metabolizma) ter izboljšanje tonizacije, moči in vzdržljivosti celotnega mišičnega sistema. Po začetnem ogrevanju sledi trening vseh večjih mišičnih skupin. Vadba se zaključi z aktivnim raztezanjem večjih mišičnih skupin.

    WTS ® je primeren za moške in ženske, mlade in stare, vrhunske športnike in začetnike, ker:
    • povečuje vzdržljivost v moči,
    • povečuje mišično in posledično zmanjšuje maščobno maso (zvišanje osnovnega metabolizma oz. presnove),
    • povečuje kostno maso (je odlična vadba za preprečevanje osteoporoze),
    • je odlična vadba za preprečevanje bolečin v hrbtenici, saj se s to vadbo močno okrepijo mišice hrbta.

    WTS® je sestavljen iz več različnih vadbenih programov s prostimi utežmi, ki se razlikujejo glede na uporabljen princip treninga in rezultate, ki jih s posameznim treningom želimo doseči.
    Delimo jih na:
    • WTS® LIFT 1
    LIFT 1 predstavlja osnovno stopnjo na kateri izvajamo predvsem osnovne vaje z lastno težo in prostimi utežmi. Izboljšujemo predvsem vzdržljivost v moči, tako, da uporabljamo manjše teže in večje število ponovite. Lift 1 program je ves čas enak.
    • WTS® LIFT 2
    LIFT 2 je nadaljevalna stopnja, kjer uporabljamo podobne principe treninga, dodajamo nove vaje in variacije, ter trening periodično menjamo na 8 – 12 tednov.
    • WTS® CROSS
    CROSS program predstavlja trening za še hitrejše oblikovanje telesa, hipertrofijo – ob pravilni prehrani pride pri moških do povečanja mišične mase, pri ženskah pa do še boljšega tonusa, oblike mišic, zmanjšanja % telesne maščobe, trening periodično menjamo na 8 – 12 tednov. Uporabljamo večjo težo in manjše število ponovitev.

  • Fit Tinerga

    V DVORANI IN ONLINE

    Fit Tinerga

    Vadba FIT TINERGA je nastala na naših skupnih vadbah TNZ v zadnjih sezonah. TNZ je bila namreč od ustanovitve Tinerge zelo uspešna vadba, ki smo ji z vsako novo sezono in z vsakim novim izobraževanjem, kongresom in odkrivanjem novih smernic in raziskav na področju skupinskih vadb dodajali nove oblike vadbenih delov, nove vaje. V obliki naših mesečnih izzivov smo jih vključevali v vadbo in s tem uspešno osvojili opore, počepe, sklece in še več drugih vaj, predvsem z lastno težo. Vadba je primerna za začetnike, rekreativne in tudi zelo aktivne športnike.

    Vadba je sestavljena iz ogrevanja45-minutnega dela visoko intenzivne vadbe s poudarkom, da telesu dvignemo nivo metabolizma, ki porablja maščobo med vadbo in tudi po vadbi in sproščanja, kjer telo vrnemo v umirjeno stanje. Glavni del vadbe se izvaja v več oblikah. Izvedemo ga v več delih – intervali, krožna vadba, brez ali z uporabo rekvizitov (uteži, bosu, žoge, step, kolebnice, elastike…) in vaje z lastno težo, s katerimi krepimo mišice Trupa, Nog, Zadnjice in Rok (počepi, poskoki, opore, izpadni koraki v več variacijah in stopnjah zahtevnosti).

  • Tinerga Moč

    ONLINE

    Tinerga Moč

    Trening je primeren za moške in ženske, saj je treniranje moči ključno za ohranjanje funkcionalnega telesa in mišične mase.

    Vadbo izvajamo z manjšimi, domačimi pripomočki, kot so ‘utežke’ (ročke, plastenke), palica, kuhinjske krpe oziroma brisačke, stol in drugi.

    Z redno vadbo moči postanejo mišice močnejše, prav tako se izboljša sestava kosti. Vadba moči vsekakor prispeva h kakovostnejši izvedbi drugih gibanj tako v športu kot v vsakdanjem življenju in zmanjšuje dovzetnost za poškodbe.

  • HiiT Tinerga

    ONLINE

    HiiT Tinerga

    Hiit Tinerga je kratek in intenziven trening, kjer izvajamo sklope vaj, ki vključujejo več mišičnih skupin hkrati. Trening je primeren za športno že aktivne osebe obeh spolov, ki znajo izvajati osnovne variacije vaj. Če ste začetnik pazite na pravilno izvedbo in prilagodite trening vašim telesnim zmožnostim.

    Na treningu uporabljamo manjše vadbene pripomočke, večino vaj pa naredimo samo z lastno težo. Redno izvajanje treninga spodbudi vaš metabilizem in tudi zelo zboljša telesno pripravljenost.

  • Kaj sledi

    prihajajoče vadbe

    V prvem tednu meseca decembra se vidimo v živo na Online vadbe HiiT Tinerga v sredo, 2.12.2020 ob 19.00 uri v FB skupini Tinerga@Online.

  • Prijava na ONLINE

    prijava

    Prijavite se na ONLINE vadbo.

    Izberi svoj paket